N-VA Bonheiden-Rijmenam : onze missie

" Alles alleen doen is optellen", "samenwerken is vermenigvuldigen".

N-VA Bonheiden-Rijmenam heeft als doel het welzijn van de Bonheidenaars en Rijmenammenaars te verzekeren, vandaag en in de toekomst.

Een sterk lokaal beleid uitgaande van een goed evenwicht tussen een sterke dienstverlening vanwege het gemeentebestuur enerzijds en persoonlijke verantwoordelijkheid van de inwoners anderzijds zorgt ervoor dat de gemeenschap zich op een duurzame wijze kan ontplooien.
Gemeentelijke autonomie in een vrij Vlaanderen en een sterk Europa blijft onze geliefde cocktail. Op een kritische wijze zorgt de plaatselijke afdeling voor de lokale ontsluiting van de Europese, Federale en Vlaamse regelgeving en wetgeving.  Het algemeen belang blijft hierin de drijfveer.  Door problemen en/ of uitdagingen op een positieve wijze te onderzoeken en hiervoor creatieve oplossingen te zoeken zorgen we ervoor de de gelukkigheidsbarometer van onze inwoners hoog blijft scoren.  "Samenwerken" blijft hiervoor de sleutel tot succes.

Wil jij ook passioneel meewerken aan dit ideaal? contacteer ons dan...