De kracht van verandering in Bonheiden - Rijmenam

Op 31 mei 2012

Beste Buur,

In de laatste editie van ’t Sinjaal vóór een deugddoende vakantie hebben wij nog een pak interessante informatie:

• ·          N-VA - Bonheiden-Rijmenam is klaar voor de stembusslag op 14 oktober : met 23 "lijsttrekkers" willen wij verandering brengen in het gemeentelijk beleid en met 1 kandidaat op de provincielijst willen wij onze gemeente na 200 jaar eindelijk een vertegenwoordiging bezorgen in de Provincieraad.

Verder in deze editie kan u met al deze gemotiveerde Bonheidenaars en Rijmenammers kennis maken.

• ·          Op zaterdag 30 juni organiseren wij samen met de collega’s van Groen, SP.A en CD&V de eerste editie van het informatiefestival ”Feestival 2820  onder het motto “ Er zit muziek in lokale politiek”. Kom je informeren en amuseren!

• ·          Samenwerken is een must op alle vlakken, niet alleen binnen de gemeente maar ook daarbuiten.  Jaak Van Assche  wil alvast een tipje van de sluier oplichten in verband met onze samenwerkingsplannen op vlak van cultuur en toerisme.

• ·          De Enquête - Bus 531 bracht duidelijk de situatie in beeld en is een stevig dossier geworden om De Lijn te overtuigen een minimale dienstverlening te voorzien in buurt Weynesbaan/Mart. Ontdek de merkwaardige resultaten

• ·          Zondag 8 juli Feest van de Vlaamse Gemeenschap : een traditie die we hoog in het vaandel dragen. U komt toch ook?

• ·          Het dossier - Grote Heide is van uitzonderlijk belang voor onze gemeente. Gemeenteraadslid Jan Thirion  legt uit waarom.

• ·          Geert Teughels, basketbalcoach, brengt de bal in het spel. Lees meer over de nood aan verandering , ook in het sportbeleid.

Ons bestuur  en onze kandidaten hopen u alvast te ontmoeten op 30 juni in Rijmenam en/of op 8 juli in Bonheiden.