Bonheiden sterk vertegenwoordigd in arrondissementeel bestuur en nationale partijraad

Op 28 oktober 2017

Op 27 oktober 2017 werd in C.C. De Mol in Lier het nieuwe arrondissementeel bestuur van N-VA regio Mechelen verkozen alsook de 5 vertegenwoordigers van de regio in de nationale partijraad.

Frank Geets (N-VA Sint-Katelijne-Waver) is de nieuwe arrondissementele voorzitter.

Erwin Mertens ( N-VA Puurs) mag de komende 3 jaar het ondervoorzitterschap op zich nemen.

Rik Verwaest ( N-VA Lier) mag na 13 jaar trouwe dienst ook de volgende 3 jaar de zware taak van secretaris vervullen.

Christ'l Cottenie ( N-VA Bonheiden) zal de provinciale fractie (Antwerpen) vertegenwoordigen in het arrondissementeel bestuur.

Het hoogste orgaan van de partij is de partijraad : dit intern parlement van de partij neemt de belangrijkste beleidsmatige beslissingen.

Volgende vertegenwoordigers werden verkozen in de Nationale partijraad :

Guido Vaganée ( N-VA Bonheiden) is voor de 3de opeenvolgende keer herverkozen als partijraadslid.

Eddy Verhaeven ( N-VA Mechelen) mag voor zijn 2de bestuursperiode het arrondissement vertegenwoordigen in de partijraad.

Jan Moons ( N-VA Heist o/d Berg) doet zijn eerste intrede in ons intern parlement.

Erwin Mertens (N-VA Puurs/St Amands) kan vanaf nu de stem van Klein-Brabant verkondigen in Brussel.

En met Thomas Wellens ( N-VA Berlaar) komt er ook wat extra Jong-N-VA bloed in de Brussels arena.

De Vlaamse en federale parlementsleden maken in hoofde van hun functie eveneens deel uit van het arrondissmenteel bestuur en de nationale partijraad : Wim Van der Donckt ( N-VA Bonheiden), Sofie Joosen ( N-VA Duffel), Rita Bellens ( N-VA Duffel), Marc Hendrickx (N-Va Mechelen) en Bert Wollants ( N-VA Lier).

Heel de nieuwe ploeg weet wat hun te doen staat : ze zullen de vorige baseline" Denken, Durvan, Doen" in de praktijk moeten brengen zodat de nieuwe baseline " De Verandering Werkt" ook in de interne partijstructuren een evidentie wordt of blijft.