Burgemeester Guido Vaganée verkozen in nationaal partijbestuur

Op 10 december 2017

Op 9 december heeft de partijraad in Brussel 2 nieuwe ondervoorzitters ( Cieltje van Achter en Sander Loones), de nationale sekretaris ( Louis Ide) en 15 leden van het nationaal partijbestuur verkozen. De volgende 15 personen zullen de komende 3 jaar mee het dagelijks beleid van N-VA gestalte geven. Huub Broers (burgemeester Voeren), Matthias Storme ( hoogleraar rechten), Frieda Gijbels (N-VA Meeuwen-Gruitrode), Magda Debrouwer ( N-VA Brussel), Paul Van den Bosch ( N-VA Dilbeek), Guido Vaganée (burgemeester Bonheiden), Danka De Wert ( N-VA Sint Gillis-Waas), Luc Deconinck ( burgemeester Sint-Pieters-Leeuw), Koen Kennis (schepen Antwerpen), Linda van den Eede (N-VA Roosdaal), Ellen Mathieu (N-VA Gooik), Kathleen Depoorter (schepen Evergem), Luba Minarikova (N-VA Oostende), Marc Degroote ( N-VA Sint-Lievens-Houtem), Jan De Haes ( deputé provincie Antwerpen), Koen Roeffaers (N-VA Zonhoven)...https://www.n-va.be/wie-is-wie/partijbestuur